Kontakt

blog kulinarny

Zielone smoothie z płatkami owsianymi

Moje dzieci nie przepadają za wszystkimi zielonymi warzywami, ale na szczęście uwielbiają zielone koktajle : ) Dzisiejsza wersja składa się z zaledwie 4 składników, nie licząc dekoracji ; ) Dodatek płatków owsianych sprawia, że smoothie jest bardzo sycące i pożywne, a czarny sezam poza walorami smakowymi dostarcza sporą ilość wapnia, błonnika i białka. Polecam!!!


smoothie z płatkami owsianymi


Składniki:

  • 1 duża pomarańcza
  • 1 spora garść szpinaku
  • 20 g płatków owsianych
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego
  • opcjonalnie woda do uzyskania pożądanej konsystencji w przypadku mało soczystej pomarańczy ; )
  • do ozdoby: plasterki banana, płatki kokosowe, czarny sezam

Pomarańcze obrać, dodać szpinak, płatki owsiane i siemię lniane. Zmiksować blenderem do uzyskania gładkiej konsystencji. Udekorować.

Smacznego!



Autor: Marta Pękalska
Opublikowane: 26 listopada, 2017
Kategorie: Bezglutenowe, Dania dietetyczne, Dania dla dzieci, Dania dla matek karmiących, Koktajle, Napoje, Śniadania i kolacje, Wegańskie, Zdrowa żywność

14 komentarzy

  1. Evita

    Pycha i pięknie podane 🙂

    1. Marta

      Bardzo dziękuję 🙂

  2. Majka

    Cudnie podane 👌 Będzie na śniadanie 😍

    1. Marta

      Bardzo dziękuję 🙂

      1. Majka

        Rewelacja 😋 Najlepsze, że mój
        mały szkrab wołał o dokładkę, także musiałam robić dwie porcje pod rząd 😁

        1. Marta

          O jak cię cieszę! jak dokładka była to musiało smakować 🙂

    1. Marta

      Super, że posmakował 🙂

    1. Marta

      Miło mi, że posmakowało 🙂

  3. Ania

    Świetna zapiekanka serowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top